Вы здесь

Думка читача: Ось така реклама – «нi стида, нi сраму»

Павлоградськi виробники реклами та їх замовники – інтернет-провайдери, нещодавно перевершили самих себе. Для приваблення клієнтів використали, на їх погляд, безпрограшний хід, який запам’ятається надовго. Знайшли спосіб достукатися до сердець клієнтів, іншими, м’яко кажучи, «філейними частинами» тіла. Головна ж бо у бізнесі для них мета - прибуток. А етика, мораль та все, що з цим пов’язане, до договору сторін не ввійшли.

Загадками говорити не буду. Чотири сідниці у червоних трусах мали стати тим двигуном, що неодмінно притягне замовників до кишень користувачів інтернету. Вийшло привабливо... В тому сенсі, що «піпл схавав» відразу інформацію цього «шедеврального» банеру. Реагували, проте, по-різному. Хтось витріщав очі, не дивлячись під ноги та по сторонах дороги, ризикуючи розгепати лоба об стовп чи втрапити під колеса авто. А дехто відверто плювався, як наприклад дві дівчини, котрі йшли попереду мене. Вони застигли на місці, шоковані рекламним щитом з 4-ма «Джі» у спокусливо-червоних бікіні. Повторювати фразеологізми дівчачі мабуть не буду. Дуже вже вони були живописні. Як то кажуть: «вуха в’янули». Але зрозуміти такі безпосередні емоції не важко.

У місті з недавніх пір ревно ставляться до постанов уряду. Багато чого, що раніше вважалось звичним - нині під забороною. А ось неприглядні та непристойні рекламні вивіски - завжди будь ласка! Сприймається все це як огидне безглуздя. Мабуть, совість людей опинилася трохи нижче спини і визирає з-під червоних «труселів». По-європейськи?


P.S.: Закон України «Про рекламу». Розділ II. Загальні вимоги до реклами Стаття 7. Принципи реклами: 3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. 4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.

Розділ IV. Контроль за дотриманням та відповідальність за порушення законодавства про рекламу. Стаття 26. Контроль за дотриманням законодавства про рекламу спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів - щодо захисту прав споживачів. Стаття 27. Відповідальність за порушення законодавства про рекламу. 1. Особи, винні в порушенні законодавства про рекламу, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність згідно з законом. 2. Відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть: 1) рекламодавці, винні...у замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом; 4. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав накладають штрафи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, на:рекламодавців за вчинення дій, передбачених пунктом 1 частини другої цієї статті, - у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами;

Постійний читач Олександр Кузьмін


Від редакції: На останньому засіданні міськвиконкому мер міста Анатолій Вершина обговорював з присутніми питання щодо необхідності проведення профілактичної роботи з провайдером-рекламодавцем щодо недопущення розміщення в місті подібних банерів, зображення на яких на грані непристойності. А банери, мова про які йде вище, попросять прибрати.