Вы здесь

Тарифи на проїзд в Павлограді не підвищуються…поки що

Перевізники вирішили піти по принципу «Утром деньги, вечером стулья»...

На чергове засідання міськвиконкому 28 лютого павлоградські перевізники знову винесли на розгляд питання щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. На цей раз вони наполягали на тому, щоб вартість проїзду здорожчала одразу аж на 2 гривні - до 7 гривень на довгих міських маршрутах (більше 10 км), до 8 гривень – на довгих маршрутах (№1 і №8) від кінцевої до кінцевої зупинки та до 6 гривень – на коротких (до 10 км).

Аргументація у них була, як завжди, одна – підвищення цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини до автобусів та заробітних плат водіям. Відповідні проекти рішень від кожного перевізника окремо були опубліковані на офіційному сайті Павлоградської міської ради.

І якби більшість членів міськвиконкому проголосувала «За», то павлоградці платили за проїзд по 7 та 8 гривень уже із 10 березня. Однак до голосування у останній день зими так і не дійшло…

Бо, знаючи, що це питання буде розглядатися, на засідання виконкому прийшли зо два десятки активістів, представників громадських організацій міста та навіть кілька депутатів міської ради від політичної партії «УКРОП» (Валентина Жилкіна, Валентин Чекалін), щоб висловити своє незадоволення ситуацією.

А за всіх п’яти перевізників з трибуни міськвиконкому відповідав директор АТП «Кортеж» Валерій Дроздов. Він жалівся на підвищення вартості пального, здорожчання запчастин та ще й на те, що у перевізників немає водіїв, бо останні не хочуть працювати за таку зарплату та звільняються… До речі, грубість та безкультурність своїх працівників він пояснив тим, що гарні водії тікають працювати за кордон.

В свою чергу начальник економічного відділу Тетяна Штонда сказала, що перевізники надали до виконкому документи щодо економічного обґрунтування нового тарифу і спеціалісти відділу цілком згодні з таким обґрунтуванням – мовляв, бажання перевізників є цілком справедливими.

«З того часу, коли ми підвішували тарифи, коли у нас був конкурс на перевізників, у мешканців міста виникло багато питань. Дуже багато скарг, якість перевезення погіршилася. Ми це питання неодноразово піднімали на засіданнях міськвиконкому та Громадської ради. Але нічого не змінилося, ми досі не бачимо ніякої інвестиційної складової у економічних обґрунтуваннях тарифу. Автобусний парк перевізниками повинен бути оновлений. Чи була закупка нового обладнання, чи був виконаний цей план?»,

- запитала член міськвиконкому Оксана Горова у Тетяни Штонди.

Остання пояснила, що тариф у 6 гривень 25 січня був виведений на рівень рентабельності автотранспортних підприємств, але у нових проектах рішень до перевізників були висунуті умови як раз щодо капітального ремонту автопарку, закупівлі нових автобусів. І якщо вони цього не зроблять, то тариф буде знижений.

Тож перевізники разом із економічним відділом вирішили піти по принципу «Утром деньги, вечером стулья». Проте такий стан справ зовсім не влаштував активістів із «Національного корпусу», «Національних дружин», ГО «ВПО «Хорт», депутатів міської ради та чотирьох із 11 присутніх членів виконкому (Оксану Горову, Віктора Абрамаса, Олексія Пересаду та Тетяну Рибалко).

Мовляв, спочатку павлоградці хочуть отримати обіцяний ще два роки тому комфорт пасажирських перевезень, а вже потім можна розглядати питання про підвищення тарифу. Зокрема активісти питали у перевізників, чому навіть зараз тариф на проїзд у Павлограді вищий, аніж у інших містах (наприклад, Конотопі, Запоріжжі та ін.), чому у маршрутках досі немає квитків із страховкою від нещасного випадку, чому салони автобусів не прибираються, течуть вікна, тощо.

Після години емоційних обговорень заступник міського голови Віталій Мовчан запропонував перенести розгляд цього питання на засідання міськвиконкому 14 березня. За цей час перевізники мають надати інвестиційний план по покращенню якості перевезень.