Вы здесь

Маршрутки з Павлограда до Дніпра тепер не доїжджатимуть до «Нового центра»

З середи, 30 січня, маршрутні автобуси з Павлограда (від Автостанції «Орбіта» на сел. ПЗТО та від центральної автостанції), які їздили до «Нового центру» Дніпра, тепер будуть доїжджати лише до нової автостанції «Лівий берег», яка знаходиться біля ТЦ «Наша правда» за адресою пр. Слобожанський 31Д. Всі маршрути за напрямком «Павлоград-Дніпро» наразі (і ще з 2013 року) здійснює ТДВ «Автопромінь».

З цієї ж автостанції «Лівий берег» будуть відправлятися маршрутні автобуси і назад - до «Орбіти» і до центральної автостанції Павлограда. Відповідне оголошення 30 січня розмістили на «Новому центрі» в Дніпрі та на автостанції нашого міста.

Нова АС «Лівий берег» запрацювала в Дніпрі нещодавно - наприкінці 2018 року.

«Завдання нової автостанції «Лівий берег» Дніпра – розвантажити центр міста та центральний міст через річку від приміського та міжміського транспорту. Це поширена у світі практика, коли громадський транспорт, що курсує з передмістя до міста, має кінцеву зупинку не в перевантаженому транспортом центрі, а на околицях чи на магістральних вулицях, які ведуть до центру»,

- кажуть у міській раді Дніпра.

Пасажиропотік нової автостанції «Лівий берег» наразі спеціалісти оцінюють в 15 тисяч людей. АС може обслужити близько однієї тисячі автобусів, має 4 платформи, дві каси і туалет. Працює ця автостанція з 6 год. 15 хв. До 20 год. 50 хв. Зал очікування працює з 8.00 до 20.00 години, квиткові каси - з 6.30 до 20.30.

Однак павлоградців таке нововведення зовсім не влаштовує.

«Мене це дуже обурює. По-перше, нас заздалегідь про такі зміни не попередили. По-друге, тепер добиратися до роботи взагалі не зручно – дорожче (на 8-14 гривень на день) та й набагато довше. В маршрутку з лівого на правий берег у години пік майже не влізти, хоч і ходять вони часто. Влада та перевізники перед тим, як вводити подібні зміни, повинні були подумати про людей, які кожного дня їздять на роботу, про їхні незручності, проаналізувати ситуацію та наслідки, а також забезпечити пасажирів комфортними транспортними послугами. А реальний результат цього всього – це збільшені витрати на транспорт та гірша якість послуги»,

- обурюється мешканка Павлограда Оксана.

Більшості людей, які добирались з «Орбіти» до «Нового центру» Дніпра до роботи чи на навчання, тепер прийдеться їхати з ПЗТО до центральної автостанції Павлограда (за ті ж 7 гривень) та брати квиток до АВЦ Дніпра, що на правому березі, бо на місці добиратися громадським транспортом набагато простіше, аніж в обласному центрі. До речі, із власних джерел кореспондентові стало відомо, що проїзд з автостанції Павлограда до Дніпра здорожчав на 5,50 гривень (вартість квитка близько 56 гривень). Хоча за логікою, він навпаки повинен був зменшитись, як, наприклад, тариф від Новомосковська до Дніпра у зв’язку з «переїздом» кінцевої зупинки з АС «Новий центр» до АС «Лівий берег» знизився на 5 гривень (від 20 до 15 грн.) а місткість пасажирів в автобусах в рази збільшилась.

«Ми уклали відповідні додаткові угоди з перевізником ТДВ «Автопромінь» про перенесення зупинки з «Нового центру» до АС «Лівий берег» та готувалися до цих змін ще у грудні 2018 року. А по факту кінцева зупинка маршруту «Павлоград-Дніпро» переїхала до АС «Лівий берег» 30 січня поточного року. Перевізник повинен був попередити пасажирів про зміни за 10 календарних днів. І те, що цього не сталося, - провина та порушення виключно з боку перевізника. До слова, міська рада направляла нам відповідні листи про розвантаження центру міста та мосту від приміського транспорту всіх напрямків ще наприкінці 2017 року. Протягом 2018 року ми поступово переводили усі маршрути на АС «Лівий берег». До речі, ця автостанція на сьогодні є атестованою по всім параметрам, а з АС «Новий центр» у нас взагалі немає договору»,

- прокоментувала ситуацію начальник відділу транспорту Департаменту ЖКГтаБ Дніпропетровської облдержадміністрації Ірина Прилипа.