Вы здесь

Павлоградські освітяни готові до нового навчального року

Ну ось і розпочався новий навчальний і 3 вересня павлоградські школи гостинно зустрічали своїх головних господарів – наших школярів . А напередодні на серпневій установчій нараді з питань освіти міські просвітяни 28 серпня зібрались в НВК № 2 задля того, щоб дати оцінку досягненням системи освіти в Павлограді, та поставити нові завдання на шляху створення нової української школи.

Як відзначила начальник Павлоградського відділу освіти Ірина Дем’яненко, триває реформування освітньої галузі нашої держави, зростають вимоги до якісної освіти , що спонукають вчителів до радикальних реформ для її удосконалення.

На сьогодні 44 навчальні заклади міста повністю забезпечують потреби територіальної громади Павлограда в отриманні дітьми якісної дошкільної позашкільної та середньої освіти.

«Минулого навчального року більшість навчальних закладів міста отримали ліцензію на впровадження освітянської діяльності. Проектна потужність закладів загальної середньої освіти міста становить 13 881 учнів, закладів дошкільної освіти – 3 192 місця,  позашкільної освіти – 4 тис.чол. Фінансування освітньої галузі стабільне і охоплено складає 29 % від видатків всього місцевого бюджету. Дошкільною освітою в Павлограді охоплено понад 4 тис. дітей, які влаштовані в 20 дитсадків. Та все ж потреба у влаштуванні дітей в дитсадки на сьогодні становить 401 місце. Ці проблемні питання вирішуються . Приклад тому відкриття 3 вересня НВК № 2, в якому будуть навчатись «першачки» і виховуватись дошкільнята. Окрім вже створених додаткових груп, з першого вересня відкриті ще 4 групи в дитсадках»,

- каже Ірина Дем’яненко.  

Цього року велику увагу міська влада надавала виконанню заходів Програми розвитку освіти до 2020 року. Виділялись додаткові кошти на придбання шкільного обладнання, проведення ремонтних робіт та інші заходи по укріпленню матеріально технічної бази навчальних закладів. Передбачаються кошти на харчування дітей пільгових категорій, перевезення дітей з віддалених мікрорайонів до школи, та на все інше, що сприяє створення дітям сприятливих умов для навчання.

Та поряд з цим викликає тривогу те що, незважаючи на великі витрати на утримання закладів середньої освіти, у школах, віддалених від центру міста, наповнюваність класів – менше 25 дітей. А в школах, що знаходяться і центрі міста, класи переповнені, їх наповненість складає понад 30 учнів. Звичайно, це заважає якісному навчальному процесу.

«Отже, по-старому працювати вже не можна. Потрібно приймати у школи лише по місцю проживання. Взяти дитину з іншого мікрорайону можна лише у тому випадку, якщо є місце у класі, – сказала Ірина Дем’яненко і додала – Я не розумію, для чого брати у 10-й клас учня, у якого середній бал атестата 3,8. Для чого? Ви не поважаєте себе, інших учнів? Поруч із дітьми, які бажають навчатись, будуть сидіти ті, які заважають, тягнуть назад. Вони можуть бути гарними робітниками, а середню освіту отримати в професійно-технічних училищах».

З такою думкою погодились не всі директори шкіл, які вважають, що кожна дитина має право продовжити навчання в школі. Взагалі вся нарада проходила, як діалог педагогів – професіоналів, що вболівають за загальну справу.