Вы здесь

В Павлограді відкрився Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Дніпропетровськгаз»

В п’ятницю, 18 травня, у Павлограді в приміщенні торгівельного центру «КУБ» по вул. Центральна відкрився центр обслуговування клієнтів ПАТ «Дніпропетровськгаз». На відкритті був присутній міський голова Анатолій Вершина. Він наголосив, що створення такого центру у нашому місті надасть можливість городянам більш якісно та швидко вирішувати питання споживання газу. Про це повідомила прес-служба міськвиконкому.

Відкриття ЦОК є черговим кроком до втілення комплексної програми ПАТ «Дніпропетровськгаз» з розвитку клієнтського сервісу. Перший такий центр компанія відрила в Новомосковську рік тому, на черзі відкриття  в Нікополі та Кривому Розі.

Даний Центр обслуговування клієнтів буде обслуговувати 70 тис. побутових споживачів газу м. Павлоград та Павлоградського району. Тут наші клієнти можуть швидко та якісно здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж, а також отримувати консультації з питань газопостачання.

Однією з новинок ЦОК стало застосування в роботі автоматизованої електронної черги, програмне забезпечення якої дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки та зменшити час очікування в черзі.

До того ж електронні табло та голосові повідомлення інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів.

За допомогою монітору «тонкий клієнт» споживачі можуть самостійно або з допомогою менеджера зареєструватися в Особистому кабінеті. Процедура реєстрації досить проста, для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail.

На сьогоднішні цим сервісом користується майже 200 тисяч споживачів ПАТ «Дніпропетровськгаз». Користувачі сервісу мають можливість, не виходячи з дому, поставити запитання спеціалістам газових компаній, сплатити онлайн за спожитий газ, переглянути історію розрахунків і поточний баланс, а також завантажити рахунок з урахуванням субсидії. Також, доступна функція зворотного дзвінку від оператора контакт-центру. Його можна замовити, натиснувши кнопку «Зателефонуйте мені» у нижній частині інтерфейсу «Особистого кабінету».

Через термінал самообслуговування наші клієнти можуть провести оплату через платіжні термінали.

З березня 2017 року споживачі мають можливість дізнатись свій поточний баланс розрахунків за газ за допомогою SMS-повідомленням на номер 7104. Для отримання інформації в повідомленні необхідно ввести номер особового рахунку та слово баланс (наприклад, 123456890 баланс).

Також створений новий мобільний додаток 104 Mobile для споживачів газу. З його допомогою через смартфон можна швидко та зручно передати дані лічильника та заплатити за газ онлайн. Але ми не зупиняємося на досягнутому та пропонуємо нашим клієнтам долучитися до вдосконалення нового продукту. Завантажуйте тестову версію 104 Mobile на свій мобільний за посиланням Google Play. Тестова версія 104 Mobile наразі розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі ОС Android (версія 4.1 або вище).